Ist2121 ben battaniye hastasıyım kendi bebekliğimin battayeleride var. 1 tane kalın var 2 tane kundak battaniye, 3 tane nohut, 5 - 6 tane penye yün 2-3 tane müslin battaniye 2 tane hatırladıklarım bunlar. Mart 15 doğumlu oğlum kundak battaniyeleri bi kaç kez kullandm şuan ama kullanırken çok memnun kaldım kış bebekleri için çok iyi