Selamlar, 21 haftalik hamileyim. Yavas yavas alisverise baslayacagim, kafama takilanlari da sizlere danismak istiyorum. Sorum su ki, bbebegimize kac tane battaniye almamiz gerekiyor? Polar, yun, triko, nohut kumas gorduklerim bunlar. Buarada dogum ekim basinda olacak.. birde soyle bisey sorucam kundak battaniye cok sevimli gorunuyorlar onu onerir misiniz? Yunu var trikosu polarlisi hangisi iyi oluyor?