Karakayasveet05 Asla kaynamış ve kendiliğinden soğumuş suyun yerini hicbisey tutamaz ben bikere onu güvenip iciremem bile 3cocugumida kaynamış şu verdim
limonlukarpuzzz zmerves sağlikli olmadigi görüşü de doktorlar genelde. Bemcede gereksiz bir icat biz karsilastorma yaptik diğer hazir sularla arasinda pek bir fark yok birde plastik şişede hiç sevm ne kadar yararli olabilir plastik.. Cam şişede hazir su kullaniyorum..
annesinin_kizi zmerves gereksiz bence Ben ilk zamanlar içme suyunu kaynatıp soğuyunca veriyordum şimdi direk veriyorum Suyu marketten alıyoruz çeşme suyu içmiyoruz
nneslihan zmerves başlarda hayat bebek su kullanıyordum sonra paket bitince kaldı öyle arıtmadaki suyu kaynatıp verdim, hala kaynatıp veriyorum
edalidamodali zmerves Fuska veya Hipp kullanıyorum.Gerekli gereksiz ayrımı değilde tercih meselesi tamamen.