Martkedisininannesi Edossss kendi yatağında yatması için sizin ve eşinizin giydiğiniz tshirtlerinizi koyun ben öyle yaptım bayağ alıştı yatağına ama bazen bizimde aramızda yatıyor yatağımızda da biz olmasak da uyuyor mesela kokumuz sindiği için sanırım
Emir_karan Edossss aranıza koymaaa yanlış anlama cnm iyi bişy değil.sizin kokunuza alışiyor.yarın büyüdüğündedeee sizinle yatmak isticekkk.bence yapma cnm