Serifeelifasel saglik ocaginda oluyorsaniz eger asiyi her saglik ocagi yapmiyor 9.cu ay asisini canim normalde eski sisteme gore 9.cu ayda asi yoktu ama vakalarin arttigindan dolayi 9.cu ayada ek olarak almis saglik bakanligi asi takvimine biz hastanede aylik rutin kontrollerimize gittigimiz icin kendi doktorumuz vuruyor aylik asilarimizi ucretsiz 21 haziranda tam 9 aylik olucak kizim mesela o gun doktorumuz asi olucagini soyledi ona gore randevumuzu alip gidicez yine takipli bir doktorunuz var ise doktorunuzla bir konusun hastanedede devlet asilari ucretsiz oluyor