Gamzeeeeee Serifeelifasel rica ederim inşallah sağlık ocağınız da vardır çünkü bağlı olduğunuz sağlık ocağı dışında başka bir sağlık ocağı aşı yapmıyor
Bskulku Serifeelifasel tabiki öyle birde artık adım başı suriyelisi arabı var kime nasıl güveniceksin. Bana o dönem anlatsalardı yaptırmazdım açıkçası köy gibi bi yerde oturuyorduk insan pek yoktu. Ama şimdi oturduğum sitede her milletten insan var.
Gamzeeeeee Ayazege06 testis muayenesi derken farklı bir işlem mi uygulanıyor acaba bizim doktorumuz 9. Ay da hemoglobin testi yaptı ama her aylık muayenemizde zaten doktorumuz kontrolunü yapıyor başka türlü bir işlem mi uygulanıyor acaba bilginiz var mı
Ayazege06 Gamzeeeeee Hayır hiç bi bilgin yok testis muayene konusunda bana sadece öyle söyledi hemsiremiz 9. Ayda testis muayenesi olcak hastanede dedi gittiğimde öğrencem bende bakalım
Ayazege06 Serifeelifasel Sagluk ocağını arayıp sorabilirsiniz bende sormadım daha ama soran arkadaşım oldu asi takvimi değişmiş 9.Aya almışlar kızamık aşısını dedi sağlık ocağına gidip soracağım bende
Serifeelifasel Ayazege06 Aradım sordum canım yok dediler. ertesi gün gittim yüz yüze sorayım diye aynı cevabı verdi ebe 🤷
Balbocegimkizim_42 Serifeelifasel bizde iki gün önce olduk kızamık aşısı bulunduğum şehirde hiç aşı sıkıntısı çekmedim ben sağolsun hemsiremiz de sürekli takibini yaptı
Gamzeeeeee Ayazege06 anladım canım çünkü bizim doktorumuz her ay gittiğimizde bezini açıp kontrol ediyor ama bende bu ay kontrolüne gidince bir sorayım gerçi 11 aylık olucaz ama sormakta fayda var
DominikCumhuriyeti1 Serifeelifasel çok sağol cnm bugün yarın arıycam hatırlatacam ınşAllah kuzucuk ta tez vakite olurlar hepsi rahatlarlar kıyamam hiçbir bebeğe
DominikCumhuriyeti1 Serifeelifasel ne demek yok deseydiniz ya bu cocuk aşı olmayacakmı ne olcak ne biçim ebe bunlar ne biçim iş allahım yarabbım ya
Gamzeeeeee Ayazege06 bizim koldan damarını bulamadılar elinin üzerinden aldılar nereden bulabilirlerse oradan alıyorlar
Serifeelifasel DominikCumhuriyeti1 Valla dedim ben Balıkesir de ikamet ediyorum dedim diğer mahalledeki arkadaşım yaptırmış bu mahalle farklı mı diye yok diyor elimden bişey gelmedi doktora söyliycem artık yarın bakalım
Elfydr Serifeelifasel bizim doktorumuz da yapmadi . Bexsero asisinin 2. Dozunu olduk. Ayrıca aile hekimligimizden hemşiremizde asi uyarısında bulunmadı.
Serifeelifasel Elfydr Bizide aramıyorlar ben gidersem öyle arkadaşlarla konuştuğumda haberim oluyor not düsmedikerini yoksa bilmiyorum bir kez bile kontrol için aramadılar
Ayazege06 Gamzeeeeee O olaya deli oluyorum işte çocukta zaten damar yok ki kazasız belasız atlatırım inşallah kan alma olayını
Gamzeeeeee Ayazege06 valla biz çok çektik ilk kan alınma olayında şimdi öyle bir durum olduğunda hemen elinin üstünden diyoruz daha kolay buluyorlar bebeğe eziyet olmuyor