Buketkucuk Zynpzmra ben doğum yapalı henüz 18 gün oldu ama bende aynı sorunu yaşıyorum dikişlerimde sorun yok ama yan taraflar sızlıyor özellikle dokununca acıyor çok garip bir şekilde
Asel8 Zynpzmra 8 ay oldu olalı benim de olur iğne batar gibi oluyor bide bir acı tatlı kaşınır sanırım üşütünce oluyormuş