[silindi] Cns_28 bebekten fırsat bulamıyorum hic esimde yardım edeyim derken daha çok strese sokuyor beni yapmasın daha iyi diyorum nöroloji ye gidecm büyük ihtimal ile uyustu şişti parmaklarim tirnaklarim etime batiyr
Maya1 [silindi] ama sizin hastalığınız benimki değil sanırım. Doktor baş Parmağımın olduğu yere kortizon enjekte etti ve tamamen düzeldi. Ilk tedavi bu zaten.benim diğer parmaklarımda oynatırken acıyordu baş parmağım yüzünde. Igneden sonra düzeldi