Kskskskdmdmkd canım benim kızım çok şükür 13 aylık oldu artık eskisi gibi sürekli anlamsız yere ağlamıyor. Gün içerisinde çok keyifli vakit geçirdiğimiz zamanlar oluyor çok şükür. Fakat mizaç olarak hala çok zor bir bebek, sürekli isteği olsun istiyor. Yapmadığım zaman çılgınlar gibi ağlıyor. Hala çok az uyuyor. Yani bence bu ağlama bir huy meselesi ama merak etme zamanla alışıyorsun ve artık zor gelmemeye başlıyor. En azından ne istediğini ve neye ağladığını biliyorsun.