kendim yazmış gibi okudum. 2 aylık kızım bugün o kadar ok ağladıki çığlık çığlığa ne yapacağımı şaşırdım artık. ne yemek yiyebiliyorum ne duşa girebiliyorum eşim gelene kadar. uyutmak zaten fobi oldu bende artık. hep huysuz sürekli ağlıyor ağlıyor çok yoruldum.. tükendim.. Allah tüm yavrulara sağlık bizlere de güç ve sabır versin ne kadar zormuş anne olmak. babybjörn ana kucağı ve bebek arabasında uyuyor ancak o da uyursa