Selin1905 engel olun bence sonra vazgeçirmek çok zor oluyor. Kızım 1 yaşında hala emiyor. Memede uyuyor yatağına yatırıyorum yattığı gibi emmeye başlıyo çıkartıyorum uyanıyo. Eskiden sadece sağ parmaktı şimdi soluda emiyor. Gece uyanır gibi oluyo parmağını buluya uykuya dalıyo. Emzik hiç emmedi nasıl vazgeçrcm hiçbilmiyorum. Emzirmeyi bırakınca bıraktırmaya çalışıcam onuda. Burda okumuştum yara bandı koymuşlar parmağına iğrennişmöyle olunca emmemiş myle yapıcam biraz daha emsin bakalım Allah sonumuzu hayır etsin 😅