1,5 aylık bebeğim sürekli kucağımda oturunca bile ağlıyor sürekli gezdirmemizi istiyor. Kucaktaki pozisyonu bile sürekli değişsin istiyor. Uyku kısmıda ancak kucakta gerçekleşiyor. Annemler ayağa alıştıralım dediler orda durmadı sallamalı beşikte ve ana kucaklarında da durmadı anca hoplatalım zıplatalım🤣