UmmuOnurEge Eylulunannesiiii aaaa 🤦 bencede yaaaaa offfff delimidir nedir ya mamaya başladık hipp combiotic olana ek gıdaya geç başlayacağım o zaman
Eylulunannesiiii UmmuOnurEge mamaya başlama boşuna bebiş gayet tosbik maşallahh rabbim sağlıklarını versin de.
ikizbabymom UmmuOnurEge maşallah kilosu çok güzel mama şirketleriyle anlaşması var galiba bazı doktorların🤣
Azeee UmmuOnurEge canım benim bebeğim de 4 aylık kız 6900 ama doktor normal dedi 🙏🏻bebeğin doğum kilosunun iki Katına ulaşmış gayet normal bence başlama hiçbir şey çok erken çünkü
Berra53hifa UmmuOnurEge hippi güzel ve organik ama benim bebeğim yemedi o yüzden biz sma kullanıyoruz oda guzel eğer yemezse onu da tavsiye ederim