UmmuOnurEge Masalll1 Bide özel e gidiyorum sırf iyi olsun diye ama gercekten siz böyle söyledikçe icim bi yandan rahatlıyor
UmmuOnurEge Yasargiller Kendi bildiğim gibimi yapsam acaba sebzeylemi başlasam offf bilemedim ya e temmuzun başında kontrolümüz var demezmi neden başlamadın ek gıdaya diye 🙄
Berra53hifa UmmuOnurEge benim kizim şuan 10 aylık ve 7kilo 700 gr ve doktor biraz az dedi kan tahlili aldi ve gayet iyi çıktı metabolizması hızlı ve çok hareketli normal dedi bence doktor şaşırmış yani 4 aylık için gayet güzel bi kilo
Berra53hifa UmmuOnurEge hippi güzel ve organik ama benim bebeğim yemedi o yüzden biz sma kullanıyoruz oda guzel eğer yemezse onu da tavsiye ederim
Tuanamam Saçmalamasın o doktor kilosu ortalamanın üstünde , ve bu tarz bebekler altıncı ay bitince ek gıdaya başlar ,benim bebeğim şuan 6,5 aylık 6,800 gr ve 4 aylıkken ek gıdaya başladık sen hesapla artık
assd15 6 aya kadar kilosunu 2ye katlaması yeterli bence vermeyin mama.Bizde 5 aylıkken başladık sebze tadımıyla 😇
Esmakaban04 Kızım 3 ay 16 günlük elbiselerle tartik 5 kilo 100 gram sizce iyimi doğduğunda 3 kilo130 gramdı görenler hiç gelişmemiş diyor sağlık ocağında hemşireye sordum normal dedi
UmmuOnurEge Esmakaban04 Bence iyi kuzum kimseyi dinleme benim oğlum 2980 doğdu 2 aylikkenn 4650 ydi banada az diyorlar di onlara kalsa 3 aylıkken 7-8 kilo olcak bebeler 🤦😁
Eylulunannesiiii UmmuOnurEge bacım maşallah nesi az tosbik olmuş bebişin. Benim kızım 8 aylık 8 kilo o zaman biz napalım 🙄doktorlar çıldırmış olmalı
UmmuOnurEge Eylulunannesiiii aaaa 🤦 bencede yaaaaa offfff delimidir nedir ya mamaya başladık hipp combiotic olana ek gıdaya geç başlayacağım o zaman
serap6155 UmmuOnurEge UmmuOnurEge 6 ay 6 günlük bebeğim var kg 7200 doktorunda sağlık ocağındaki ebemizde kg alt sınırda ama iyi diyorlar bizim doktorumuz da ilk sebzelieri tattır sonra meyveleri tattır dedi