Benim minik kızıma da çift bez önerdi doktor, 1 aylık şu an. 2. Ayda tekrar ultrason bakılacak. Buralarda yorum okuyunca insan daha çok endişeleniyor, kimisi çift bez ile düzelmiş. Kimisi çift bez işe yaramaz diyor. Kendi kendimize teşhis tedavi uygulayamayacağımız için doktora güvenmekten başka çaremiz yok :(