Asel16 gözlerinden eskısı gibi yok canım kenarlarında böyle acık renkte varla yok arası yüzünde vardı ama günese tutunca öyle farketti ki beyazladı cocuk ben bşde fazla öyle tutmadıö günese en son cuma hünü gttk doktor nana sarı gelıo test yapalım 11 üzeri ise arastrmaya yonlendrcem dedi ama cok şükür 7 cıktı bol günese tut dedi tutuorz ama korkuorm tekrar test yaptrsam mı suan tam 2 ay 24 günüz bugün