Ozgeyilmaz2 kaka rengi ne olmalı?
okuyanannee Merhaba benimki de 1,5 aylık oldu halen sarılık devam.
Fototerapi almıştık biz de. Bitmiyor ama… Çok sikiliyorum bu duruma ama Dr lar bekle yapcak bişe yok diyor kilo alımı iyi. Elleri beyaz yüzü sarı. 17 ve altındaysa , bir tehlike yokmuş . Bilirubin