Alpbebek2 ya pek bilemiyorum yani biz bı haftadır ateşi olmamasına rağmen ateşi varmış gibi inliyor arada biraz mızmız gece de çok öyle sesler çıkarıyor zor uyuyor ilk dalana kadar çok şık uyanıyor sürekli emziriyorum zar zor dalıyor ama sabah çıkarma gibi bı durum olmadı bilemedim ne desem