Remkoc hmm 2 saati aşmamalı diye biliyorum ben uyanıklık süresi bu sefer yorgunluktan dalamıyorlarmış. Mesela hiç uykusu yok gibiyse bile 1,5 saat dolduğunda yavaştan uyku moduna sokmaya başlıyorum ben. Bi altını değiştiriyorum hafif loşlaştırıyorum yine kapkaranlık yapmadan (bizim ev fazla aydınlık çünkü ancak bi kedi uyuyabilir 😅)zaten uyuma modunda olmadığı için henzğ biraz istemiyo yatmak falan anca yatırdım uyuttum derken 2 saat olmuş oluyor. Bazen birşey dikkatini dağıtıyor ya da olağanüstü birşey oluyor ve ben uyutamıyprum o zaman bütün uykusu kaçıyor gözleri mosmor morarsa bile çok zor uyuyor hani uyusun diye fazla yormak da ters tepebiliyor