Eliftoprak44 sunset01 yorumlara bakarak kendiniz yapmayın sakın aşıyı. Ağızdan yapılan aşı ama. Dr bize sakın yapmayın ciğerlerine kaçabilir demişti hızlı olursa. Dr yapsın
sunset01 Dehya bize de doktorumuz 2. Ayda yapılacak sağlık ocağı aşısını yaptırın gelin bizde burada rotavirüsü yapalım sonrada menenjit hakkında konuşalım dedi bakalım artık herşey bebeklerimiz için 🤲🏻
Atlasaras Strongmommm cidden çok uygun a yaptırmssiniz aynı aşıyı 258 liraya aldım 😁 neyse şifa olsun insallah hepsine
busrasilra14 sunset01 neden 2. Ay canim. 3 ve 5. Aylar yapilir rotavirus asisi. 2. Ay zaten saglik ocaginin vurcagi asisi var bebisin. Bizimm doktorumuz iki asi birbiriyle cakissin istemiyor kesinlikle.. 367 tlye almistik. Simdi bu ay yine alicaz ikinci doz icin
Strongmommm sunset01 Adana. Ama çocuk doktorumuzun olduğu hastanede teyzemiz hemşire. Anlaşmalı bi eczaneleri var. Biraz indirim yapıldı sağolsunlar
sunset01 Strongmommm bizde Adanadayız hangi hastaneye gidiyorsunuz.? Biz özel Adana’ya gidiyoruz. Doktorumuz pahalısı var ama bizim karşı eczanede uygun fiyatlı olanı var onu genelde tercih ediyoruz dedi ?
Hulyaemirasim 3 ve 5.aylarda yapiliyor. 2.doz seklinde . Saglik ocaginda yaptrdk zaten agzdan veriliyor iciriliyor soguk bi ilac.