sunset01 Merhaba güzel anneler. kızım bugün 1 aylık oldu. 2. ayında rotavirüs aşısını yaptıracağız kısmet olursa. Sizler nereden kaç liraya temin ettiniz. Doktorunuz mu uyguladı aşıyı ?
QueenBeee sunset01 365 TL’ye eczaneden almıştım 3.5 aylıkken yaptım ilk dozunu. Zaten enjektörün içinde ağzına sıkıyorsun o yüzden ben evde kendim yavaş yavaş yaptım. Eşim kızımın dikkatini dağıttı bende yavaş yavaş ağzına sıktım
ssnnmm sunset01 doktorumuz 3. Ve 5. Ayda önerdi rota aşısını 2.ayda karma aşı oluyor zaten 3aşı yapıyorlar aynı anda
Eymenduygy sunset01 3. Ve 5. Ayda yaptırdım. Sağlık ocağında ebe yaptı aşıyı alıp götürdük🌸 620 TL aldım ikisini o zaman🤍
Dehya sunset01 biz doktorumuzun muayenehanesinde yaptirdik hemsiremiz yapti asi oral zaten direk iciyor.370liraydi ilk doz. Biz de 2-4 olarak planladik 3-5-13te menenjit aşısı olacagi icin
sunset01 Dehya bize de doktorumuz 2. Ayda yapılacak sağlık ocağı aşısını yaptırın gelin bizde burada rotavirüsü yapalım sonrada menenjit hakkında konuşalım dedi bakalım artık herşey bebeklerimiz için 🤲🏻
Gizem_ar Bugn yaptırdım doktor 3 ve 5. Ayda önerdi ilk dozu olduk bugün içiyo zaten iğneli değil 2 dk sürmedi içti bitti 370 tl verdik 2. Doz 2 ay sonra
esraozcan52 sunset01 Bizde yaptırdık 3.ayda yaptırdık ilk dozunu 2.dozunu Allah izin verirse 5.aymizda Haziran’da yaptırcaz eczaneden 360tl ye almıştık
Atlasaras sunset01 2 aylıkken ilk dozunu oldu 258 liraya aldım alman rotavirus aşısını tercih ettik (3dozlu olan) doktorumuz Yavaş yavaş verdi grupta görmüştüm bazı ebeler birden veriyor bebek te kusuyor diye o nedenle doktora yaptırmayı uygun gördüm
Strongmommm Atlasaras bizde 3 doz olanını tercih ettik doktorumuzun önerisi ile. 2.ayda ilk doz 190 TL, 3.ayda ikinci doz 210 TL ödedim. Bi kaç gün sonra da üçüncü doz için gideceğiz yine 200 küsür liradır sanırım. Doktorumuz uyguladı aşıyı.
S-oy sunset01 ben özelde doğum yaptım doğum esnasından beri aynı doktora gidiyoruz doktoru 3 aylıkken yaptı ağızdan enjekte ediliyor doz başına 400 kusur ödemiştik hastaneden temin edip hastanede doktoru yapmıştı dışarda ne kadardır bilemiyorum belki eczanede daha uygun olabilir 🤗
yesimasma sunset01 bize doktorumuz uyguladı maliyeti 404 lira idi 2.dozumuzu da yaptırdık o da 367 liraydı. Bence aşılar atlanmamalı özellikle de çağımızda birçok hastalık ortaya çıkıyor onları korumak bizim elimizde 😇
Atlasaras Strongmommm cidden çok uygun a yaptırmssiniz aynı aşıyı 258 liraya aldım 😁 neyse şifa olsun insallah hepsine
Strongmommm sunset01 Adana. Ama çocuk doktorumuzun olduğu hastanede teyzemiz hemşire. Anlaşmalı bi eczaneleri var. Biraz indirim yapıldı sağolsunlar
Han30 sunset01 3 aylıkken yaptık 360 tl aldık. Doktorumuz evde kendiniz yapabilirsiniz demişti eşim ile yaprtık yavaş yavaş verdik