AliidilMom Si_se_ta_be korkmana gerek yok. Tabiki önemli ilk gebeliğimde yüksek çıkmıştı senin ki gibi hemen hemen. Doktorum dahiliye ye yönlendirdi bi ilaç verdiler sabah aç karnına alıyorsun 9 ay boyunca onu kullanıyorsun düzene giriyor zaten tsh değeri.
Bhr28 Si_se_ta_be benim de sınırda çıkmıştı 25 mg olan haptan kullandım sizin gibi hamileliğim başında yapılan kan testinde normaldi sona doğru tekrar test yaptırınca sınırda dedi doğuma kadar kullandım artık kullanmıyorum. Merak etmeyin bir sıkıntı yaşamazsınız 😊
Hygge Si_se_ta_be Benimki üst sınıra yakındı, 3 küsurdu. İlaç kullanıyorsunuz merak etmeyin bir şey yok. Dahiliyeye gidin ama mutlaka, değerleriniz çok yükselirse bebeğinizde gelişim geriliğine sebep olur
Dn123 Si_se_ta_be tsh mi yüksek yoksa diğer degerler mi. Tsh yüksek ise troitlerin calismiyor demektir benimki öyleydi ben hamilelikte başladım hala ilac kullanıyorum
Seda_yazar Si_se_ta_be ben uzun zamandır tiroid hastasıyım hamileliğimde hep 1.20lerdeydi bence gayet normal değerin ama tabiki doktora görünmen lazım doğuma kadar takipte kalmalısın çok önemli bebek için
ZeynepAsya19 Si_se_ta_be olmuyor, ben 25 mg kullanırken, hamileliğin sonlarına doğru 75 melek kullanıyordum.