Si_se_ta_be Linaninannesiii Kan tahlili sonucu bende zaten ben pek bakmadım ama zaten süt falan çok içiyorum yoğurt yiyorum her gün daha 3 gün önce kontrole gittim bebeğin gelişimi de gayet iyiydi.
YigitAlpsMom Si_se_ta_be Benimde yüksekti ilaç verdi doktorum siz bi dahiliyeye falan gidin bebekte de sorun olabiliyor
Ipegim Si_se_ta_be 25 mg eutroux içmiştim ben hiçbir şey olmuyo canım belki sen içmezsin bile benimki 3.25 çıkmıştı
Aselkooo Bendede tiroit yüksek çıkmıştı ilac verdi doktor ama ne kadar kullandim bilmiyorum bile birkac tane belkide bir sonrakinde birsey kalmamıştı. Gebelikte illa ki birseyler yukseliuor veya düşüyor gayet normal bunlar endişelenme
Angel_45 Si_se_ta_be TSH yüksek çıkarsa hamilelikte ilaç kullanıyorsunuz bebek için gerekli bebek büyüdükçe sizden alacağı için ilerleyen zamanlarda daha da yükselir
Karakiz1 Mutlaka baktirmalisin ihmal etme zaten gidersen dpktor het ay onun kontrlunu yaoacaktir troid yuksekliginden düsük yaptım ilk aylarda bilgim yoktu basıma geldi ögrendim suan degerimi düsürmeye cakisiyoruz gebelik icin düsmeden gebe kalma dedi
Si_se_ta_be Karakiz1 Çok geçmiş olsun dizede ben 8.aydayim bundan sonra bir daha tehlike ol kaz diye düşünüyorum.
Nohutannesi Si_se_ta_be bahsettiğiniz değer tsh sa gayet normal bilemedim ben yanlış mı yazdınız acaba?
Angel_45 Si_se_ta_be himmmm son aylarsa çok skinti yaratmaz büyük ihtimalle ama siz yinede kendi sağlığınız için gidin bence ben zaten 8 senedir kullanıyorum hamilelikte çoğu insan kullaniyo telaş etmeyiniz. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲
Nohutannesi Si_se_ta_be anladım kuzucum. Bir endokrine git sen onlar ayarlayacaktır. Gebelikte tiroid hormonları etkilenebiliyor ilaçla düzelir hiç korkma. Gebelik bitince de eski haline dönüyorsun genelde. Yine tabi bir süre endokrin takipli olursun. Endişelenme ama ihmal etme önemli ve tedavisi olan bir durum çünkü
Si_se_ta_be Nohutannesi Tamam eşim yine bir dahiliye doktoruna atacak tahlil sonuçlarını ona göre gidicem yarın.