kevserkevser ilk 5-6 aylarda fark ettim doktora sorduğumda çişini yapıyordur dedi ama git gide sıklaşmaya başladı çocuk bu kadar sık çiş yapmayacağına göre şüphelendim ve videoya kaydettim. Çocuk doktoru bizi nörolojiyo yönlendirdi, doktor muayene etti eeg çekti temiz çıktı ve sheduring attack dedi. Herhangi bir sebebi yok ani titremelerinin fazlalaşırsada da tekrar gelmenize gerek yok dedi göz kırpması gibi normal kabul edeceksiniz dedi. Biz de takmamaya başladık bu sebeple de sürekli gözlemlemiyoruz ama artık daha az oluyor. Birden titriyor kendini kasıyor bazen diş sıkması da eşlik ediyor.