Mavi1602 evet aynı hareketten bahsediyoruz. yani günde 3-4 kere yapıyor. 5 buçuk aylık yaklaşık 1 haftadır var. 6 ay kontrolüne kadar bekleyeceğim çünkü bir yandan da analık anksiyetesiyle başa çıkmaya çalışıyorum, bana kalsa her gün doktorda olurum, çocuğu kurcalattırırım sürekli. o yüzden kendimi bastırmaya çalışıyorum çok ciddi bir şey olmadığı sürece. ama kendimi de yemeyi ihmal etmiyorum tabii 🤦🏻♀️