Mom0363 PudraKokusu yani 5 dk yeterli oluyor ısınması için. Evet, çiğ süt kullanıyorum ve tencerenin (emaye) ağzını hiç kapatmıyorum. Taa ki buzdolabına girdikten 1 saat sonrasına kadar…
PudraKokusu Karas aaa bunuda ilk kez duydum 1 lt sute n kdr acvitia kullaniyorsunuz, doktor okey verdi diilmi buna?
Karas PudraKokusu verdi tabii ki zaten çoğu kişi böyle mayalıyor activia probiyotik olduğu için yararlı. 1 litreye 1 bucuk paket activia gider. Ben küçük kavanoza koyuyorum makinede mayalanıyor her kavanoza 1 tatlı kaşığı koyuyorum
Gamze43 Belinaymuhammadi bnde kavanozda yapıyorum 1 gün boyunca yemiyoruz açı açık kalıyor dolapta o zaman taş gibi oluyor