Ben fırını 50 derecede ısıtıp kapatıyorum. Mayaladığım yoğurdu, ağzı açık bi şekilde fırının içine koyuyorum. 5 saat sonra falan aldığımda çok güzel tutmuş oluyor. 1 saat de ağzı açık buzdolabında beklettikten sonra kapatıyorum kapağını. Yıllardır bu yöntemi kullanırım.. 😋 Ha bi de açık süt kullanıyorum ben. 🥛