Esmanur16 canim benimde ilk testim böyleydi biri silik biri netti. Bir hafta sonra felan tekrar yaptım ikiside netti. Ama adet olacağım zamanda yine aynı adet sancısı çekmiştim o gun meğer oda yerleşme sancisisymis. Sen yinede tekrar yap yada kan ver ama var gibi 🧚♀️😍