Esmanur16 Sen annesin. İlkini de sen büyütmedin mi? Biliyorsun bu yolları.. Bu yollar hep tanıdık ayak izlerinle dolu. İstersen yaparsın. Bende tekim. Kimse yok. Eşimden başka gurbette değiliz ama eşimin annesi vefat etmiş, ben kendi ailem yok. 20 aylık oldu bile kızım. 8+1 hamileyim. Kendimden eminim. Bu kızı da ben büyüttüm onu da büyütürüm. Sende yaparsın. Öteki de biraz ayaklanana kadar 5-6 aylık zorlar sonra zaman su gibi.. 🧿