GiybetReis Cgdmmm bana doktorum bepantolun verdi. 3 ay geçti tabi hala izlerim var ama bence baya fayda etti.
Dn123 Cgdmmm 18 ay oldu hala kabarık. Bir aydır falan bapanthol anti scar jel kullanıyorum masaj toplu olan. Gozle görülür iyileşme var . Ben dediğin kremi de kullandım ama bende ise yaramadi
Yusufefem Cgdmmm benim bir çok yerimde keloid var maalesef çok çok etkili hiç bir şey yok senelerdir çözüm arıyorum. İğne ile bir tedavisi var ama çok can yakıyor.
Pekmeziletahin Cgdmmm krem sen bana dr vermişti cnm 40 günden sonra 3 ay boyunca sür DİE tabi ben sürmedim ama 2 tane Doğum yaptım inişindede öyle kabarık izim olmadı inşallah geçer canım