Cgdmmm Kızlar 6 ay önce doğum yaptım sezaryen izim kabarık kabarık doktora gittiğimde contractubex verdi ama henüz kullanamdım kullanan memnun kalan var mı
Reyna Cgdmmm kabarıklık kremle gecmiyomus o kremi bana doktorum 40. günümde verdi 3 ay kullan diye siz gec kalmıssınız ben kullanmadım ama benimde dikişimin sonunda küçük bir yerde kabarıklık oldu doktor bir sonra ki sezaryende alınır bu demişti
Cgdmmm Reyna evet bir sonrakinde alınır dedi ya bana da verdi kremi ama etki etmezse hiç almayayım 150 lira falan fiyatı da
Cgdmmm Reyna bana doktorum kontrole gitmemi bile söylemedi genelde kontrole çağırıp ultrasonla bakarlarmış 🤦🏼♀️ Bugün ancak gidebildim 6 aydır🤦🏼♀️
cekoslavakporseleni Reyna anladım benim henüz öyle bir şey yok ama orta kısımda sanki olacak gibi hissediyorum çizginin diğer yerleri pürüzsüz daha düz gibi çünkü. Çok teşekkür ederim.
Mutlubebis Cgdmmm keloid vücudun yaptığı bir şey. O yüzden cerrahi müdahale ile keloid olan kısmı aldırsanız ya da tedavi ettirseniz bile yüzde 50-100 oranında tekrarlıyor :) zorlamanın da etkisi oluyormuş cilt müsait olduğu için.
Mutlubebis Cgdmmm normal ameliyat izine kullanan arkadaşım oldu 1 senede neredeyse geçti dedi ama bilmiyorum karar sizin. Ben 3 ayda hiç ilerleme olmayınca bıraktım açıkçası görünmeyen bir yer zaten napayım artık 😁
Cgdmmm Mutlubebis evet cerrahi işlemle alınınca bile tekrarlarmış ya 🤦🏼♀️ Neyse o kadar da kötü durmuyor bence ya 😂
Cgdmmm cekoslavakporseleni vallahi fotoğraf atmayı bilmiyorum buraya olsa atıp gösterirdim ama inşallah sizinki değildir 🤗
cekoslavakporseleni Cgdmmm aman napayım ya bi de bunu dert edemicem 😂 dertler derya olmuş ben de bir sandal 😂😂😂
Ebruatktrk Benimde keloid oluştu ve baya kötü görünüyor ama merhemi kullanmadım geçmio diyen çok kişi var bende kim görecek sağlığa zararlı bişi değilse kalsın demiştim 🙂