Aryakuzu bende bi düzelme olmadı mastit oldum tedavi sırasında mama daha da fazla vermek zorunda kaldım daha sonra da zaten 3-5 dk emmiyodu onu da almamaya başladı sağıp biberonla vermeyi denedim o şekilde de başaramadım doktorumuzla konuşarak örnek vericek olursam 3 ölçek sağdığım anne sütüne 1 ölçek mama vermeye başladım ama bi süre sonra sağsam da memelerden verim alamadım ve tamamen memeyi bıraktı 😔😔 inşallah sizin öyle olmaz o memeyi boşalmadıkça kalan sütten dolayı ileri derecede mastit oldum serum antibiyotik iğne tedavisi gördüm sonuçta sütün tadıda değişmiş olabilir doktorumuz veee kaçınılmaz son sadece mamayla besleniyoruz