Kubracosaar Kübra hanim benimde oğlum iki ay 20 günlük ayni sorunu bir ara bende yaşadımartık ne yapacağımı şaşırıyordum almıyordu memeyi doktora götürdüm ve hiçbirşeyi çıkmadı. Doktor sorunun bende olduğunu söyledi. Stresi bizden 3 kat daha cok hissediyorlar ve biz emzirmek istediğimizde stresimizi anlayip emmiyorlar. Doktordan geldim ve sakin bir şekilde emzirmeyi denedim , memeyi aldı günler sonra. Sakin olmaya çalışın, sakin bir ortamda rahat bir şekilde emzirmeyi deneyin belki bende olduğu gibi işe yarar 🥰