Merhaba anneler
Ben 25 gündür diyet yapıyorum ve cok şükür güzel kilo vermelere basladım 11 ay önce sezeryanla doğum yapmıştım sanki sezeryan göbeğim hiç gitmeyecek gibi hissediyorum.
Sezeryan göbeğini toplaması için ne tarz hareketler yapiyorsunuz veya ne yiyip ne içiyorsunuz benimle paylaşabilir misiniiizz💕