Ikrazumra19 ben 2 3 kere bimden aldım 2 kere falanda bize yakın bı bebek magzasindsn aldım hiç sorun yaşamadım bazılarının kalıbı dar belki ondan lastik izi olmuştur ben bı yerden aldım 3 yas oldum anca oldu birnyerden de aldım 5 yaş aldım o bile anca oldu kalıbına bakın