Ikrazumra19 Hanimlar 3 yasinda kizim icin kulot lcw dan almistim ama rahatsiz ediyor sanki surekli duzeldiriyor birde lastikleri hemen kotu oldu siz nerden aliyorsunuz
Vanilya Ikrazumra19 Ya bende atlet kilot falan almak istiyorum 13 aylık ama elbise giydiğinde altına giydirmek için. Karar veremedim hiç. Atletler de ne kadar kalın ya
NunuDudu Ikrazumra19 lcw den alırım boxer kızıma 5 senedir hiç sorun yaşamadık aslında çok rahat alışınca elbise etek altına da rahat oluyor. Bir de yine lcw de ya da çamalırcılarda boxer dan biraz uzun minik taytlar var elbise altına çok rahat oluyor.
Tatlican Ikrazumra19 Benim kızimda kilot istemedi kaşındirdi dedi.boxser kilot çok sevdi eteklerin elbiselerin altina cokta iyi oluyor
Ikrazumra19 NunuDudu ben kulot almistim aslinda o yuzden pek sevmedim eahatta olmadi en iyisi bixer galiba
Balkizlarim Vanilya canim ben pazardan aliyorum ince askilli atlet alicaginiz yere diyin verir 3 kizimdada bu sekilde kullaniyorum 🌸🍭
Edaa Ikrazumra19 H&M den almıştım ben rahatsız etmiyor lastikleri de deforme olmadı.Boxer ve normal kilot şeklinde.