Mircan bende öyle 😔seninde Allah yardımcın olsun,biz 4. Aydayız atakta mıyız bilmiyorum bi çok mutlu bi çok huysuz emin olamıyorum ama şu süreci bi atlatayım bizi uyku eğitimi paklayacak galiba akşam nerdeyse oturup ağlayacaktım, eşime de ayrı sinirlendim zaten koca gece fosur fosur uyudu çocuğun vik demesine bile insan kıpırdamaz mı ya parmağını oynatmadı 😂 artık ben tekmeledim sen uyut diye, bende ağlıyo sen uyut işte demez mi bende de çok mutlu çünkü mutluluktan sabahlıyoruz 😂😂