2 aylık bebeğim,gece uzun uyusun diye mama veriyorum ona rağmen bu gece saatlerce beşiğinde salladım da uyumadı sürekli mızıl mızıl. Artık 6 da kaldırdım yastığa koydum baktım uyumuş🤦🏼♀️ Beni yatağımdan kaldırdı kendi yatıyo beyfendi. Bugün 2.ay aşısı var çok gerginim ben de uyuyamadım şimdi