Nida1404 bana da diyorlardı, tam yaşında kendisi deliksiz uyuyacak diye. Inanmıyordum. Hele benim bebeğim asla uyumaz diyordum, o kadar zorluydu uyku yönünden çünkü. 4. Aydan 11. Aya kadar gündüzleri asla yarim saat 40 dakikayı geçmedi uykuları. Delirecektim. Ne uyku eğitimleri, ne geri uyutmalar denedim de olmadı. Sonra 10. Ayda bir atağa girdi. Dr. Osman gönülalın 10. Ay bebek gelişimi videosunda bu ataktan sonra uykuların düzene gireceğini söylüyordu. Tabi ben yine inanmadım. O atak baya zorlu geçti. Uykular rezil oldu. Gece 1 de bir kalkıyordu uykusu bitmiş gibi 4 e 5 e kadar ben yarım saatte uyutuyordum, 15 dk sonra bağırarak uyanıyordu. O ara çok yıprandım. Imkaniniz varsa kesin birini çağırın o atak döneminde. Bizim atak biter bitmez düzene girmedi bir 15 gün daha sıkıntılı geçti. 11 aylıkken bir anda ben hiç bir sey yapmadan gündüz uykuları uzadı en az bir bucuk hatta genellikle 2 saat 2 uyku yapar oldu. Bu 1 hafta sonra gece uykularını da etkiledi ve gece kesintisiz uyur oldu ama her gece diyemem. 2 gece kesintisiz uyuyor, 2 gece 2 kez kalkıyor. Yaşımızı dönmek üzereyiz. Doğruymuş söylenenler. Biz de eğitimler işe yaramadı. Kendiliğinden bu sekilde gelisti. Ama gece beslenmesini kesmeye sabretmeseydim hala her gece uyanırdı eminim. Sabredin, benim hiç umudum yoktu. 11 buçuk aylık olana kadar benim bebeğim 1 gece bile delisiz uyumadı. Sizinde cok yakın 2 ayınız kalmış. Her gece değil belki ama haftada 3 4 gece 9-6 kesintisiz artik uykuları.