Merhaba anneler 3 gün sonra kızım 9 aylık olacak gece 2 veya 3 kez gece beslenmesi yapıyorduk bazen rüya öğünü bazen de ağlayarak uyanıyordu öyle emziriyordum doktorumuzun çok fazla tamamen kesebilirsiniz artık kesmelisiniz demesine rağmen. 4 gündür kızım saat başı kalkarak emmek istiyor emzirmediğim zaman aşırı ağlıyor çığlık atmayı öğrendi çığlık atarak ağlıyor ev halkını geçtim bina sakinleri duvar kıracaklar. Gece beslenmesi kesebilen anneler bana yardımcı olur musunuz?