ben zeytinyağı sürerdim yıkamazdım silerdim ve emzirirken sürerdim acısı hafiflerdi doktor söylemişti ben böyle alıştım şimdi geçti çok şükür uyum sağlıyorsunuz 1 aylık olana kadar sabret canım ben emzirmeyi bile beceremiyordum bebeğim de emmeyi beceremiyordu öyle böyle ikimizde alıştık