_caglabebek geçecek tabiki ama 10 güne geçer demeleri biraz yalan olmuş malesef. Ama çoğu gitmiş azı kalmış, ben gümüş kapak kullanmıştım tavsiye ederim. Emzirirken acı gitse bile göğüs ucu sütyene temas ettikçe yine çok acıyor, kapaklar onu önlemişti hemde