Egurbuz20 Pandicornlar 2 ve 3 numaralı mamalarda bildiğiniz sofra şekeri kullanılıyormuş yani şeker oranı çok yüksek bende geçen hafta öğrendim hemen değiştirdim manayı sizi de bilgilendirmek istedim 🌹
Pandicornlar Egurbuz20 yaa zaten bulamıyorum 1-2 haftadır kullanmıyorum ama hangi mamayı kullanacağıma kararda veremedim siz ne kullanıyorsunuz uygun fiyatlı olması da önemli tabii
Ucancivciv Bebeğim 2 ay 16 günlük Aptamil kullanıyorum ama inanılmaz gaz yaptı paket bitsin değiştirmeyi düşünüyorum
Aslihanenes sevval_5481 oğlum 4 aylık doğduğundan beri kullanıyorum anne sütü de birlikte sütüm yetmediği için. Çok memnunum hem kilosu iyi gidiyor hem kabızlık sorunu yaşamıyoruz çok şükür 🤲
Eymeneslemim Benim bebegimde 36 haftalik dogdu prematüre 1 bucuk aylik 3 kilo olana kadar evolvia premtüre kullandim sonra bebelac a gectim aptamil anne sütüne en yakin mana diye duyunca bir kutu ondan aldim bakalim icecek mi diye ama maddi durumdan dolayi zorlaniyoruz cok pahali mamalar
Aringulay_murat sevval_5481 biz humana da gaz sıkıntısı yaşamadık hiç. Fakat kabızlık problemi yaşamıştık bı dönem onu da Aptamil comformille çözdük karıştırıp veriyorum. Humana 100 TL olmus malesef. Aptamil comformille 60 TL. Biz hep indirimleri yakalayıp aliyoruz
MrsNur Buglemiim önemli nokta, prosyneo sezaryenli bebekler için üretilmiş özel bir mama, aklınızda bulunsun sadece :) bende aptamil prosyneo kullanıyorum.
MrsNur Egurbuz20 1 numarada kalabilirsiniz, Almanya’daki doktorlar, 1 numaradan ilerisini tavsiye etmiyorlar, bebişleri boş yere şişirdiği için şekerle, ben sonuna kadar 1 numara ile devam edicem 😌