ikibebebiranne_ yıllardır ehliyetim var ama araba almak nasip olmamıştı, her fırsatta abimin arabasını falan o yanımdayken kullanırdım pratik olsun diye. Evlendikten sonra araba aldık, eşim melek gibi bir adamdır ama yan koltukta oturunca canavara dönüşüyormuş onu öğrendim 😂😂 her neyse arabayı aldık doğuda görev yapıyoruz ağrıya geldik ve o işteyken hep tek başıma çıktım markete ekmek almaya bile yürümüyordum😂 günde kaç sefer ediyordum çarşıya, sırf pratik olsun park vesaire yoğun trafikte yol kenarına park etmek zor oluyor alışmak için. Sadece 1 hafta en fazla inan bana. 1 hafta acemilik çekersin hiç trafik deneyimin yoksa, sonra alışır gidersen. Ama benden sana tavsiye tek çık. Yanında biri oldukça acemiliği atamazsın. Ağrıdan memlekete kendim gitmişliğim var hem de hamileyken 😂