ikibebebiranne_ bence sabahları fırına, öğlen markete çıkmakla başlayın, güven beklemeyin, sonra biraz pratikten sonra çocuğu parka götürün sonra biraz daha uzaktaki parka götürün o şekilde deneyimleyim, birinin öğretmesi zaten çok zor. ama özel ders alabilirsiniz evinize kadar gelip güzergahları belirleyip gezdiren bayan hocalarda var bakabilirsiniz deneyin şansınızı.. ben 9 yıldır kullanıyorum ilk üniversitede sınıf arkadaşlarımdan isterdim bir tur deniyim filan ehliyetim vardı ama kurstan öğrendiğim kadarıyla 1 sene bekliyordu kenarda, arkadaşlarım hep göstere göstere Alanya Kalesi yollarında birde oralarda tofaşlarla öğrenci arabalarıyla öğrendim süre süre, sonra okulum bitti şirket arabası verdiler derken orda tamamen artık okeydi herşey şimdi de kendi arabamızla oğlumu koyuyorum arkaya, Kartaldan taaa karşılara şişliye vs gidiyorum çok şükür ama dediğiö gibi 9 yıl oldu evlilik öncesinde zaten arabam vardı biliyordum ama tek şunu söyleyebilirim güven gelmesini bekleme başlarda eve bırak bebeğini dediğim gibi market fırın çıka çıka pratik yap sonra kendin isticeksin zaten birde otomatikmiş daha rahat edersin bizim manuel ve İstanbul trafiği sen düşün, kolay kaparsın sadece kendine güven gaza getir kendini yaparsın 😍🎉🎉🎉