Yarim_Kilo_Kiyma Yagmuryy 4 saar mi? Biz 7 aylık olucaz inşallah gündüz saat başı neredeyse meme ikram ediyorum, gecede 4 saatte bir emiyoruz. Sizin için Çok uzun bir aralık, hiç doğru değil. Su içinde çok erken
bikerem Linaninannesiii aynisindan bende de var. Kipir kıpır. Emekleme donme hep erken yapti. 4.ayfa 6.5 7 olmustur sizin bebisiniz hic az degil maşallah. Zaten 4aydan sonra azaliyor kilo alimi. Benim oglum da zayif görünüyor cunku dediginiz gibi uzun. 6aylikken 72 cm 9.5 kiloydu. Simdi tahminen 11 kilo olmustur ve yürüteç bacak boyuna anca oluyor. Leylek bacakli birsey kuzum. Kiloyu bilmeyen zayif der yani😁
Linaninannesiii bikerem hahaha maşallah bilmiyorumki inşallah olmuştur en son 5,5 tu. Bizimki dönmeye başladı 3,5 aylıkken😂 erkenciymişiz ikimizinkide
Merve-HanifeDuru Benim büyük kızım mama ile büyüdü su verilmesi lazım dedi doktorum 16 gün kaka yapamadı her ne kadar mama su ile yapılıyorsada çözeltici özelliği kayboluyor mamayla beraber hariçtende su verilmeli dedi doktorum ve kabızlık derdinden kurtuldum su vermeye başlayınca şükür şuan rahatım Glcnbc
Aysemme Melisbugi kezaa bnm oğlan 5 aylık oldu bugün o bile en fazla 2 saat duruyor. Her bebek yapısı farklı bilemem ama ufacık bebeğin de 4 saat durması bana biraz garip geldi yine de
paradise Yagmuryy pardon gormemisim ama ilk 3 ay icin dediklerim gecerli. Anne sutu alan bebek obez olmaz ki ne guzel yaramis sutunuz bebeginize ac birakmayin lutfen daha cok kucuk
Pearly17 Yagmuryy mama ile beslenen bir bebeğim vardı. Bulunduğumuz yer sıcak olduğu için 2 aylıkken günde 3 çay kaşığı kasigi şu vermeye baslamistim
Prenseslergibiydim Ozlemay 4250 doğdu fakat 5. gününde 3.700′e kadar düştü doktorumuz bebeğin doymadığını kilo kaybının çok fazla olduğunu söyledi zaten sarılıkta başlamıştı. Şuan 2 ay 4 günlük
Linaninannesiii Ozlemay valla 3,5 aylıken tam dönüyor kafasını kaldırıyor senınkide yakında yapar o zaman 😅 bizimkiler erkenci
cokgezenti_30 Yagmuryy 15 günlük bebeğe 4 saatte bir emzir demek doğru değil şekeri düşer o kadar saate
aziz_sevara Sevgiguveen Bende 4200 doğurdum doktorumuz ek gıdaya başla dedi ama hala su verme diyor sütün yeter diyor 5 aylık 11günlük. Birde sadece anne sütü ile beslenen bebeğin kilosu fazla sayılmaz mış. Gelişimide gayet güzel oğlumun.
aziz_sevara Yagmuryy verme su hiçde çok değil normal bence. Sadece emziryorsan fazla sayılmaz. Yinede başka bi doktora gidin derim
Serapdnz Yagmuryy bize doktorumuz çay kaşığıyla ver ağzında süt kalıntısı olmasın pamukçuk yapmasın demişti belki o yüzden söylemiştir
Canan27 Serapdnz ever bizim Dr muzda aynısı söyledi ayrıca suyun ne gibi bir zarar I olur anlamadım günde 2 3 çay kaşıgı