Linaninannesiii biz 4 ay bitiminde oglumla 15 gun ayri kaldik😔bi operasyon gecirdim ve mana biberon asla kabul etmedi. Bobrekleri susuz kalmis. Doktorumuz kasik mamayi formul mama ile verdirdi,kasigi kabul etti.sonra azar azar baslamis bulunduk tadimlara. Havuc,kabak,patates,muz avakado yogurt,meyveler derken her hafta listemiz degist 5.5 aylikken de corbakara gectik. Yeniden memeye dondu sukur ama ek gida da aldigi icin eskisi kadar sutum olmadi. Hala emiyor. Eskiden 3 4 yerden fiskirirdi. Sagar dolaba atardim fazlasini. Simdi anca yetiyor. Simdi 7.5 aylik ogunleri var cok sukur hersey cok guzel. Bu arada benum 3. Cocugum