Bademmmmmm ne kadar erken o kadar iyi canım. Çocuk ortopedistleri göbeği düşer düşmez getirin diyorlar. Yani eğer Allah korusun bir sorun varsa ilk 3ayda iyileşme hızı inanılmaz oluyor. 3 aydan sonra iyileşme hızı yavaşlıyor.
Mesela şöyle örnek vereyim, bizim çift taraflı sağ hafif sol ise tam çıkıktı. Bizimki doğum yaptığım hastanede doğduğu gün fark edildi ve 15günlüktü bandaj takıldı. Hala tedavi bandajla devam ediyor. Bizim gibi aynı tam çıkık başka bir vaka 2.ayında ultrasonda öğrendiği için bandaj işe yaramadı ve çift taraflı ameliyat olmak zorunda kaldı.
Rabbim tüm bu ihtimallerden herkesin yavrusunu muhafaza eylesin, hiç gerek kalmasın 🤲🏻