Bademmmmmm Merhabalar bebeğim 37 günlük kalça çıkığı testini ne zaman yaptırmam doğru olur kimi 40ı cıkar çıkmaz kimi de 2 aylık olunca Kafam karıştı
Organikumos Bademmmmmm 2 ay daha garanti ama en az 1 buçuk aylıkken yaptırın diyorlar. Önemli olan aslında 3 aydan önce yapılmış olması ki bir sorun varsa çözülebilsin 😊
Belinaysmom Bademmmmmm bebegin alttaki kıyafet her neyse o çıkıyor bi tek zıbın kalıyor 10 dk bile sürmüyor ultrasonda bakılıyor ortapedi bölümünden randevu alabilirsiniz size önerim kundak sakın yapmayın ve ilk dogan kız bebeklerde genel olarak görülüyor kalça çıkıklıgı :)
Emir123ali Bademmmmmm 1 aylıkken yaptırmanız daha doğru allah göstermesin bir sorun varsa erken önlem almak daha doğru
Bebegimm1 Bademmmmmm doktorumz 2 aylikken onerdi bize o aylarda daha iyi bakilicagini soyledi 2aylikken yaptirdik
Nzlshn Bademmmmmm 40 -45 günden sonra yaptırabilirsin canım çok uzun bi işlem değil zaten ultrasonla ölçüm yapıyorlar kalçadan tedirgin olacak pek bişey yok benim kızım 57.gğnde olmuştu çok şükür hiç bi sıkıntı olmamıştı
Patilimom Bademmmmmm 1. Ay kontrolünde yapıldı. Çok kosa sürüyor yan çevirip 1 dk bir bacağına 1 dk bir bacağına ultrasonla bakıyolar o kadarcık
Gigyyy Bademmmmmm doktorum 1 aylıkken randevu alın dedi ,bazı arkadaşları duydum 2.ayda yaptırmış sanırım 1-2 ay arası oluyor ,asi takip kağıdında da 1.ayda yazıyordu
Bekirtalhammmm Bademmmmmm 3 ay 4 günlükken yaptırdım bende yasaklardan dolayı gidememistim çok şükür temiz çıktı da içim rahatladı yoksa her altini açtığımda acaba kalça cikikligi varmı canı aciyormu diye düşünüp duruyordum hastaned ki uzmanda 3 buçuk aya kadar yapıyoruz demisti
Defne0111 Bademmmmmm 50 günlüğüz cumaya randevumuz var yapacaklar doktor kontrolde 45gğmden 2 .aya kadar süresi var dedi
Bademmmmmm Defne0111 Zeynep kamil de yaptıracağım hangi bölüm den randevu almam gerekiyor özel bir bölümü var mı
pogacayanakli_aylamm Bademmmmmm 40 i çıktıktan sonra yaptırın. Herhangi bir sorun olduğunda erken tedavi önemli