Yaprakanni ayyy çok sevindim vallahi ben daha götürmedim randevu alıcam nörolojiye direk içim rahat etsin diye sizin ki tam olarak nasıl yapıyordu acaba biraz olsa içimde su serpilir en azından benim kızım bi anda mesela bişey isterken ağlarken bi anda yukarı doğru bakıyo esilaa diye bağırıyorum hemen bana bakıyo ya da burnunu sıkıyorum gözünü kapatıyorum herseye tepkili bilinci gayet normal bi anlık yapıp bırakıyo bazen koşarken yürürken bile yapıyo yani sizin ki nasıldı